.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هاشمی/ رافت اسلامی با آسیب دیدگان حوادث بعد از انتخابات

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام تايد كرد:راه " همدلی" و همکاری بیشتر در رعایت " رافت اسلامی" با آسیب دیدگان و آزردگان حوادث بعد از انتخابات است.

به گزارش ايلنا،آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی در پاسخ به ارائه توصیه‌ای برای بخشی از مردم که به نوعی در حوادث بعد از انتخابات سالجاری دچار آسیب‌های جسمانی و دل آزردگی گردیده‌اند ،خطاب خود را مسئولان و جامعه قرار داد و همچون خطبه‌های نماز جمعه ۲۶ تیرماه بار دیگر بر لزوم رعایت " توصیه‌ها و رافت اسلامی " در برخورد با این اقشار اجتماعی تاکید كرد و انجام آن را در ایجاد فضای همدلی و آرامش جامعه بسیار موثردانست.

وي در همين ارتباط گفت:توصیه من همان توصیه اسلامی است. ما در قرآن چقدر صفت رحمت الهی و رافت الهی را می‌بینیم. جامعه و مسئولان ما باید نسبت به این بخش رافت نشان بدهند.

رئيس مجلس خبرگان رهبري خاطرنشان كرد:برای کسی که ناراحتی پیش آمده باید به گونه‌ای ترمیم و دلجویی شود. آنها هم دلشان برای کشورشان می‌سوزد. وقتی می‌بینند تلاطف انجام می‌شود، بیشتر همکاری می‌کنند و راه همدلی بیشتر می‌شود.

هاشمي رفسنجاني با تاكيد بر ضرورت فضای نقادی و بحثهای منطقی در کشور اظهار اميدواري كرد كه وضعيت فعلي خیلی طول نکشد و ما به آرامش برسیم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.314 seconds.